Livet förändras vart jag än går

Då ska jag föröka med de här igen. Känner att jag behöver skriva av mig massa tankar och funderingar runt livet just nu. 
 
3 veckor kvar tills jag flyttar till Irland.... Förstår de fortfarande inte. När jag åkte hit för snart 9 månader sen så var min inställning att jag absolut inte skulle träffa någon och ABSOLUT inte skulle bli kär. Jag skulle ju hem till Sverige igen fan inte hamna på nått annat ställe och inget skulle bli komplicerat. Så hände de i alla fall, i en ökenstad mitt ute i ingenstans. Så nu bär de av mot nästa äventyr. 
 
Men de känns ändå himla bra, jag är inte redo för Sverige igen just nu, saknar alla extremt mycket men att flytta tillbaka helt är jag inte redo för än... Har fortfarande lite demoner att ta hand om i mig själv innan jag kan komma tillbaka. 
 
Jag hoppas dessa 3 veckor går i super fart för usch va de är jobbigt att ha den man tycker om på andra sidan jordklotet. 
Är ju dock självklart skit rädd. Hur fan ska detta gå? Tänk om vi gör slut? HUR FAN SKA JAG FATTA VAD DOM SÄGER??!! 
Men satsar man aldrig på något så kan man väl heller aldrig vinna? 
De finns många många funderingar som snurrar och håller mig vaken om nätterna, men de kanske är en del i charmen? 
 
Lite ledsen att jag ska överge mitt underbara hästjobb men alla spindlar jag måste tampas med varje dag tar ändå tyvärr död på nöjet av jobbet så hoppas den här tiden kan göra att jag har chans på ett liknande jobb på Irland.
 
Nä nu är de godnatt och ladda för ny dag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så spännande och är super glad för din skull gumman! Saknar dig dock galet jävla mycket. Jag tar första planet till Irland <3

2014-09-17 @ 18:24:07
Postat av: Anonym

Glömde skriva att de var från Matilda<3

2014-09-17 @ 18:24:36
Postat av: Linnéa

Är glad för din skull och du är värd all lycka.
Men strunta i alla tankar och gör det som känns rätt.
Saknar dig dock massor. Men får väl komma och hälsa på dig och du får väl hälsa på här någon gång.
Pussar

2014-09-17 @ 19:44:22
Postat av: Dani

Oh ja saknar dej men ah du måste ju såklart göra de som känns bäst för dej :( och jag tror inte de kommer bli några problem alls där borta! Håller tummarna för du får ett nytt djurjobb..kan du inte börja på nått coolt reptiljobb? Då kan jag flirta till mej att jag ska få åka på fortbildning till dej ;D puss så länge!

2014-09-20 @ 09:41:50
Postat av: Anonym

Kul att du flyttar dit. Du kommer lära dig den "dialekten" av engelsksn raskt. Man får kanske komma dit och hälsa på. Kramar i massor från Lena och Åke

2014-09-21 @ 07:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0