Ibland får man skryta lite!

Måste säga att jag faktiskt är väldigt stolt över mig själv. 
Alla vet ju hur stor fobi jag har för spindlar men har bara tänkt nu att de ska fan inte stoppa mig från de jag drömmer om att göra i livet! 
 
Så jobbar jag på en fantastisk hästgård i Australien!! Trodde liksom aldrig de skulle hända. Tampas med min rädsla flera gånger om dagen då de kryllar av spindlar överallt och dessutom vet jag att 50% av dom kan göra mig extremt sjuk -.- 
Men jag kämpar på endÅ. Några tårar blir de om dagen och jag måste ibland flirta lite med killar för att rädda mig från dom allra största men men har ändå klarat mig i snart 2 månader så jag säger bara 
är så jävla stolt över mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0