Nu har jag fått nog

Nu är de inte speciellt kul längre. På jobbet är de 30 g varmt, stekande sol noll skugga och noll vind. Luktar grillad kyckling efter 10 min och när de blir varmt så kommer de stora (och då menar jag stora) spindlarna fram. 1 jobb vecka kvar och jag ser fan inte fram emot de!!! 
 
Men en imorgon blir de att åka till Rottnest ön över helgen med fröken Angelina. Kommer bli super kul och intressant finns massa saker på den ön som inte finns någon annanstans i världen och om man har tur så kan man dessutom se valar!!! 
 
Men just nu när man ligger här sömnlös så vill jag bara här ifrån. Längtar så satans mycket efter att sova bredvid min man igen. Vet ju dock samtidigt att de kommer vara tungt att lämna allt för man kommer nog inte komma tillbaka närmaste åren och hela resan har nått sitt slut. Men jag känner mig ändå klar är nöjd med allt jag upplevt och alla människor jag träffat, så alla minnen kommer ju alltid vara med än och en stor del av resan kommer jag nu bygga ett liv tillsammans med. 
 
Skicka lite kärlek till mig som kan jaga bort alla mardrömmar!!! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskade du, du kommer se att veckan kommer gå ovanligt fort. Kanske känns som en evighet idag. Men snart är du där igen tillsammans med honom.
Jag hoppas att han är väldens pärla mot dig. Du är bara värd det bästa som finns.
Saknar dig massor och tänker massor på dig dagligen.

DU jag ska fan mig ha en fet jävla inbjudan till ditt bröllop!!

Puss på dig

2014-10-02 @ 20:49:39
Postat av: Matilda

I fakking love u <3 Så jävla imponerad och stolt över dig som gjort den här resan! Du e grym!!! Saknar dig dock men du e värd allt här i livet! Kramar och pussar ❤

2014-10-13 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0